14. I get high with a little help from my friends

Haha, i fyllan fick jag för mig att blogga på engelska. Ledsen att göra folk besvikna, men det kommer jag nog inte att orka göra. Jag orkar knappt göra någonting alls i den här värmen och när min allergi håller på att gå genom taket. Jag vill bara sitta inomhus med en fläkt i nyllet, knapra Zyrlex och hoppas att tiden passerar. Kanske lite popcorn.

Nåja. Smälter fortfarande att Linus har fylleskrivit till mig när jag var offline. Men han är inte online nu för att försvara sig. Men ärligt talat, kompis, vad fan snackar du om? :D Försöker också smälta att Piotr satte eld på mitt hår i lördags - men det kan jag nog ändå köpa med tanken på den alkoholkonsumption som skett tidigare under kvällen.

Anyway. Bara en kort update. Up, up and away!

Dagens låttips: Neil Young - Heart of Gold.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt talat :S No fucking idea:D

2009-06-16 @ 22:06:54
Postat av: hej hej patfja

hej hej patfja

sluta blogga det är töntit :(

2009-06-17 @ 11:33:26
URL: http://hej hej patfja
Postat av: Sara

Sluta mobba Fjunes blogg.... FFS!

2009-06-22 @ 17:24:03
URL: http://shedman.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0