18. I'm on the dark side of the road

You're the reason I'm traveling on, but don't think twice, it's alright.

Nästa hamn? Fan vet. Semester snart. Jag önskar att vi kunde vara som förut när jag kommer hem. Du vet, sådär glada och hitta på saker och leva jävel.

There ain't no use in calling out my name, girl. I can't hear you anymore.

Hah, jag vet att distans mördar människor; familj såsom kära och vänner. Det är smällar man får ta.

I give her my heart, but she wanted my soul. Don't think twice, it's alright.

Hah, jag vet att distans mördar känslor; för en stad, människor och miljö. Det är sånt som händer.

Good bye is too good a word, babe. So I just say fare thee well.

Hah, jag vet att distans mördar karaktär: man får bygga om, bygga rätt, och förändra. Det är därför jag gör det.

You just kinda wasted my precious time. But don't think twice, it's alright.

Hah, jag vet att hunden bara är två måltider från en varg, och detsamma kan sägas för människan. Och till sist så kommer vi alla att slicka våra sår och vänta tills natten skiljer oss åt igen. Lite som vargar.

Dagens låttips: Bob Dylan - Don't think twice, it's alright.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hålla ställningarna åt dig idag, kan bli en magisk Teen-friday. Fan vad jag gillar Nog dock efter jag läste intervjun med han på Sherdog, en riktigt cool katt.;)

2009-06-26 @ 11:03:09
Postat av: Anonym

Jag är fan TAGGE!:D

2009-06-27 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0