26. So you want a revolution?

Jag ska vara ärlig. Jag har inte uppdaterat den här bloggen på väldigt länge. Det är ingenting jag är stolt över, men jag har, allvarligt talat, inte haft tid eller lust att göra mig hörd.

Det är lite lustigt, men de här månaderna har inneburit en väldig förändring för mig som människa. Så vad har hänt sen den senaste uppdatering? Jo, följande:

Jag har flyttat från Irland. Var är jag nu? I Norge.

Jag har börjat lyssna på The Beatles på heltid. Världens bästa band? Mest troligt.

Jag är i Trondheim, och älskar livet.

Jag har börjat titta på WC3-replays igen. Det är det bästa i nostalgiväg, jag lovar.

Jag har börjat skriva poesi igen, det får mig att känna mig... betydelsefull.

Jag letar fortfarande svar - på allting som är värt att leta efter.

Så. Det kommer en bättre uppdatering snart. Men just nu skriver jag samtidigt som Sara tjattrar i mitt högra öra. Men det är fint.

Dagens låttips: Inget låttips idag, men jag bjuder på en blogglänk: shedman.bloggspace.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0